Πολιτική Επιστροφών

Το κατάστημα μας σέβεται και προστατεύει τον καταναλωτή από τυχόν ελαττωματικά προϊόντα και από αγορές στις οποίες δεν έμεινε ευχαριστημένος. Προσπαθούμε να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας όσο καλύτερα και αναλυτικότερα γίνεται μέσω εικόνων και περιγραφών. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν τηρούνται οι παρακάτω όροι και έπειτα απο συνεννόηση με την εταιρεία μας.

Οι παρακάτω όροι ισχύουν μόνο για ηλεκτρονικές αγορές (εξαιρούνται οι παραγγελίες που έχουν σαν τρόπο αποστολής την παραλαβή από το κατάστημα) μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος βάση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2011/83/ΕΕ. Για αγορές που πραγματοποιούνται από το δίκτυο των καταστημάτων μας ισχύουν οι όροι επιστροφών που θα βρείτε αναρτημένους στο κάθε κατάστημα ή στο παραστατικό πώλησης.

Όροι Επιστροφών

  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία όπως ακριβώς τα παραλάβατε.

  • Η εξωτερική και εσωτερική συσκευασία τους να είναι άψογη.

  • Η ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων να μην έχει υπερβεί τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

  • Το προϊόν που θα επιστρέψετε να συνοδεύεται από το ανάλογο παραστατικό και το παραστατικό αγοράς.

  • Σε όλες τις περιπτώσεις, που υπήρξε ελάττωμα στο προϊον ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα και δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύση του κατασκευαστή.

  • Για οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει να έχει προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία μας και να έχει σταλεί σε εμάς το απαραίτητο έγγραφο εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

  • Σε περιπτώσεις όπου αναλαμβάνει η εταιρεία μας την χρέωση μεταφορικών για την επιστροφή προϊόντων, θα γίνονται δεκτές μόνο όταν αυτές στέλνονται με ELTA courier.

Εγγυήσεις Προϊόντων

Σε περίπτωση που σταματήσει να λειτουργεί το προϊόν που αγοράσατε από την εταιρεία μας εντός της χρονικής περιόδου που ορίζει ο κατασκευαστής ώς εγγύηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με email (info@renata.grγια να σας δοθούν οι απαραίτητες οδηγίες. Η αποστολή του προϊόντος μπορεί να γίνει στην έδρα μας με έξοδα τα οποία χρεώνεται ο καταναλωτής ή να το παραδώσετε ο ίδιος στην έδρα μας, απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να συνοδεύεται από αντίγραφο του παραστατικού αγοράς.

Παρακαλούμε δώστε ιδιαίτερη προσοχή πριν την αγορά του προϊόντος για το διάστημα της εγγύησης του λόγω ότι διαφέρουν από κατασκευαστή σε κατασκευαστή αλλά και λόγω της φύσεως των προϊόντων όπου εμπορευόμαστε αν αυτά καλύπτονται από εγγύηση, προϊόντα τα οποία πωλούνται από την εταιρεία μας και χαρακτηρίζονται ώς εξαρτήματα και όχι έτοιμες συσκευές δεν καλύπτονται από εγγύηση εκτός και αν ο κατασκευαστής ορίζει κάποιο χρονικό διάστημα ώς εγγύηση.


Κόστος Επιστροφών

Στις παρακάτω περιπτώσεις όπου αναφέρεται ότι το κόστος μεταφοράς χρεώνεται ο καταναλωτής, το κόστος αυτό καθορίζεται από τον εκάστοτε τιμοκατάλογο της Κούριερ.

  • Σε περιπτώσεις οπου παραλάβατε προϊόν ελαττωματικό: (εντός 14 ημερών από την ημερ/νία αγοράς):

Επιστρέφετε το προϊόν με έξοδα τα οποία αναλαμβάνει η εταιρείας μας. Το προϊόν ελέγχεται από τον κατασκευαστή και πραγματοποιείται αντικατάσταση ή επισκευή. Το προϊόν στέλνεται πίσω με έξοδα τα οποία αναλαμβάνει εξίσου η εταιρεία μας (μόνο με ELTA Κούριερ).

  • Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν που παραλάβατε σταμάτησε να λειτουργεί ενώ είναι στην εγγύηση:

Επιστρέφετε το προϊόν με έξοδα τα οποία χρεώνεστε εσείς (καταναλωτής). Το προϊόν ελέγχεται από τον κατασκευαστή. Έπειτα από την επισκευή ή αντικατάσταση του στέλνεται πίσω σε εσάς με έξοδα τα οποία αναλαμβάνει η εταιρεία μας.

  • Σε περιπτώσεις όπου παραλάβατε προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του και επιστροφή χρημάτων, (εντός 14 ημερών από την ημερ/νία αγοράς):

Επιστρέφετε το προϊόν ακολουθώντας τους όρους επιστροφών και η χρέωση των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Επιστρέφεται όλη η αξία της παραγγελίας εκτός από πρόσθετες αξίες όπου προέκυψαν έπειτα από αίτημα του πελάτη. (π.χ. Επιπλέον χρεώσεις από παράδοσης Σαββάτου, χρέωση λόγο παραλαβής με αντικαταβολή, χρέωση αρχικής παράδοσης μέσω ELTA Κούριερ)

  • Σε περιπτώσεις όπου παραλάβατε προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του και αντικατάσταση απο κάποιου άλλου (εντός 14 ημερών από την ημερ/νία αγοράς):

Επιστρέφετε το προϊόν ακολουθώντας τους όρους επιστροφών και η χρέωση των μεταφορικών για την επιστροφή του και την αποστολή νέου επιβαρύνει τον πελάτη.